Časté dotazy
Jakým způsobem bude zboží doručeno?
Doprava je zajištěna prostřednictvím :
Přepravní služby PPL - Česká Republika
- Při objednání zboží nad 1.000,- Kč je dopravné ZDARMA.
- V případě objednávky nižší, účtujeme dopravné ve výši 120,- Kč.
- Zásilku můžete sledovat ZDE nebo na zákaznické lince +420 840 775 775.
- Lze platit v hotovosti nebo platební kartou.
- Při objednání zboží nad 2.600,- Kč je dopravné ZDARMA.
- V případě objednávky nižší, účtujeme dopravné ve výši 140,- Kč
- Lze platit platební kartou online či bankovním převodem
- Široká síť výdejních míst po celé ČR
- Nemusíte se vázat na konkrétní čas doručení
- Výdejní místa Parcel Shop můžete navštívit kdykoli v jejich otevíracích hodinách
- Dopravné 120,- Kč
Lze si vyzvednout zboží osobně a kde?
Osobně si můžete zboží vyzvednout v našem LED centru na adrese:LEDKO, a. s.
Pod Dálnicí 322
267 01 Králův Dvůr
Jakým způsobem mohu za zboží zaplatit?
Zboží můžete uhradit následujícími způsoby:- Dobírkou (hotově při převzetí)
- Hotově při osobní převzetí
- Platební kartou při osobním převzetí
- Bankovním převodem
- ONLINE platební kartou přes GOPAY
Lze vrátit již převzaté zboží?
Ze zákona máte právo na vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodů.Mohu si svítidla prohlédnout v prodejně?
V našem LED centru máme vystaveno více jak 2.500 svítidel.Navštivte nás na adrese: Pod Dálnicí 322, 267 01 Králův Dvůr.
Chci reklamovat zboží, jak mám postupovat?
Na svítidla se vztahuje záruka 2 roky. Reklamaci můžete nahlásit na e-mail reklamace@ledko.cz nebo na telefonním čísle +420 774 731 137. K vyřízení reklamace je nutné předložit fakturu nebo alespoň její kopii a stručný popis, z jakého důvodu zboží reklamujete.
Zobrazit filtry