Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Časté dotazy

Nacházíte se zde:Úvodní stránka > Časté dotazy

Jakým způsobem bude zboží doručeno?


Doprava je zajištěna prostřednictvím :

Přepravní služby WE|DO

  • Kurýr WE|DO vám dopraví zásilku v pracovních dnech do 24 hodin od expedice
  • Dopravné 79,- Kč, při objednávce nad 1.000,- Kč dopravné ZDARMA
  • Zásilku můžete sledovat ZDE ( www.wedo.cz ) nebo na zákaznické lince +420 246 092 912

Výdejní místa PPL Parcel Shop

  • Široká síť výdejních míst po celé ČR
  • Nemusíte se vázat na konkrétní čas doručení
  • Výdejní místa Parcel Shop můžete navštívit kdykoli v jejich otevíracích hodinách
  • Dopravné 79,- Kč
 

Lze si vyzvednout zboží osobně a kde?

Osobně si můžete zboží vyzvednout v našem LED centru na adrese:
LEDKO, a. s.
Pod Dálnicí 322
267 01  Králův Dvůr
 

Jakým způsobem mohu za zboží zaplatit?

Zboží můžete uhradit následujícími způsoby:
  • Dobírkou (hotově při převzetí)
  • Platební kartou on-line přes zabezpečenou bránu GoPay
  • Hotově při osobní převzetí
  • Platební kartou při osobním převzetí
 

Lze vrátit již převzaté zboží?

Ze zákona máte právo na vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodů.
 

Mohu si svítidla prohlédnout v prodejně?

V našem LED centru máme vystaveno více jak 2.500 svítidel.
Navštivte nás na adrese: Pod Dálnicí 322, 267 01  Králův Dvůr.
 

Chci reklamovat zboží, jak mám postupovat?

Na svítidla se vztahuje záruka 2 roky. Reklamaci můžete nahlásit na e-mail reklamace@ledko.cz nebo na telefonním čísle +420 311 637 963. K vyřízení reklamace je nutné předložit fakturu nebo alespoň její kopii a stručný popis, z jakého důvodu zboží reklamujete.

Navštivte osobně naše LED centrum

2 000 m2 bez jediného neúsporného svítídla